Alla inlägg under juli 2010

Av Sabina Eriksson - 28 juli 2010 17:57

Jag kom på en sak och sökte upp de på google. Tror aldrig jag blivit så rädd när jag läst om en sak som jag vart nu! Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag trodde inte att de kunde vara så, men tydligen. Jag hoppas bara jag får de att försvinna! Vill inte ha de, men man kunde tydligen få de i ung ålder. Detta sög juh! Varför skulle jag läsa om de för? Som om jag inte redan har för mycket att tänka på redan!

...

Av Sabina Eriksson - 28 juli 2010 02:37

Vad ska man säga? Mycket tankar i huvudet nu! Vet inte ens vad jag ska skriva om. Vill skriva om mycket, men vill inte att vissa ska läsa de. Eller många egentligen. Vart ska man göra av alla sina tankar? Man kan juh inte låta alla bara fortsätta snurra hela tiden. Jag står då inte ut längre, de måste bli ändring på detta och jag hoppas det kommer bli snart! Orkar bara inte!


Ska jag eller inte? De är frågan!

Av Sabina Eriksson - 10 juli 2010 17:07

  Har vart i Sveg i några dagar nu, sen i onsdags tills idag. Väldigt skönt måste jag säga, hade även med mig Tyson. Lilla gogrisen! De roligaste är att han är nästan helst rumsren och han är inte ens sju veckor gammal än, han blir de på måndag! Fick sällskap av Kenneth med i två nätter. Idag så åkte jag, ville inte de. Var skönare att vara ensam och komma hemifrån lite med. Har inte gjort mycket alls sen jag kom hem. Var ner till valparna lite och kolla till dom och blötte upp ännu mer mat åt dom och gav dom vatten.


det blir en lugn kväll ikväll! Nu kanske man kan somna utan att de är massa liv utanför. Var juh Björnfesten fick jag reda på typ dagen innan jag skulle sova i Sveg. Så, så jätte bra har de inte gått att somna. Men till slut så gick de.


Funderar på att klippa mig =)

Av Sabina Eriksson - 6 juli 2010 16:08

  Hmm, de har blivit dåligt med uppdateringar här! Jag har typ glömt bort bloggen totalt. Eller, jag har nog inte haft nå roligt att skriva om. Händer juh inte så mkt i mitt liv.


Snart så kommer i alla fall två valpar åka, dom åker den 18: de. Det är Alfons och Disa som åker, dom har fått sina hem i Östersund. Så får hoppas att det blir bra och det tror jag med. Disa ska i allafall åka till en barnfamilj som bor lite på landet. Dom har redan vart här och kolla på henne. Var roligt att få träffa dom! Och se hur dom var.

Jag kommer sakna dom som bara den, de kommer bli väldigt tomt!


Nu är det bara två valpar kvar som inte har fått något hem! Så jag hoppas att jag kommer hitta nya hem åt dom snart. För i måndags (5/6-10) vart dom sex veckor gamla. Så det är juh lite bråttom med det!


Tyson <3 Min lilla bebis.


Alfons!


Disa!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards