Alla inlägg under augusti 2010

Av Sabina Eriksson - 26 augusti 2010 17:13

 Var ett tag sen man skrev här! Hmm, men de har inte hänt så mycker kan jag säga.

Alla hundar har i alla fall blivit sålda! Känns tomt utan dom, saknar dom så mycket. Saknar Athela så mycket så det gör ont. Ångrar mig så, men jag var juh tvungen. Men alla har de bra i alla fall.


Själv så har jag åkt på en urinvägsinfektion som var/är på väg upp till njuren. Så jag var upp på sjukhuset och fick medecin utsskrivet! Men de verkar som om de inte vill hjälpa?! Min feber kommer och går precis som en den vill. Och alvedon hjlper inte mot den! Jobbigt som vara den, med tanke på att skolan börja denna vecka med! Jag som faktiskt har sett fram emot de =) Som kom den här jävla skiten. Jag hoppas då bara att inte jag kommer åka på njurbeckinfektion som jag gjorde sist. För jag har absolut ingen lust att ligga inne på sjukhus. Jag kommer inte ihåg vad doktorn sa till mig heller "/ Om jag skulle åka på sjukhuset om de fortsatte göra ont eller om febern fortfarande satt i. Gud vilket dåligt minne man har. Febern sitter fortfarande i i alla fall, och den pendlar hela tiden. Ibland har jag inte feber, och inom en timme då kan jag ha 38 grader. Jobbigt som bara den! För normalt ligger jag på 36,2-36,5. Och egentligen ska man ligga normalt på 37,0. Så jag har feber när jag ligger på 37,0. Så när man har 38, då är man helt död och utslagen. Jag låg jätte länge idag i soffan, jag somna på den igår. Och jag sov länge idag fast jag somna tidigt igår. Men de måste vara febern som gör det! Men få se om de här släpper när jag ahr ätit klart alla tabletter! Jag hoppas då de! Är juh bara 4 dagar kvar av tabletterna och en ikväll ska jag med ta, kom jag på nu. Ajaa, hoppas de löser sig i alla fall.


Och har jag tur, då kommer jag få träffa min pappa snart =) Vi har inte ses på två år. Det är en jätte långt tid! Så jag hoppas det blir av snart! Längtar så <3



Längtar efter min lilla kweeeck Lisa med <3

:(

Av Sabina Eriksson - 9 augusti 2010 23:07

  Imorgon kommer jag lämna ifrån mig mitt allt :( Ska åka till Östersund för att möta upp en familj. Hon kommer få ett bra nytt hem, med mycket av allt!

Men de känns i alla fall inte bra! Vill inte.

You will always be in my heart! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards