Alla inlägg under april 2011

Av Sabina Eriksson - 21 april 2011 14:24

Denna påskhelg vart inte alls som jag trodde! Blir ingen skoteråka alls, var juh synd! Jävla snö som smällt så himla bra, vart lite irriterad faktiskt! Men men, de går juh inte att göra nått åt de. Får se till att roa mig på annat vis, men frågan är bara hur faktiskt.

Har inte direkt någon att umgås med heller, men de ska väl gå att lösa på ett eller annat sätt. Får bara sätta mig att tänka till riktigt bara.


Jag ska i alla fall kolla efter lite mer saker som jag ska ha med mig ner när jag åker. Lite sommarskor och kläder. De är juh nästan redan sommar där nere, skönt faktiskt.

Sen ska jag betala en massa räkningar denna vecka med, vill verkligen. Har mer räkningar än va jag har pengar. Men på nått vis ska de gå att lösa det! Vart skit förbannad när jag öppna posten igår, jag hade fått en räkning från landstinget. Va nu tänkte jag?! Jo då är de en jävla fitt räkning för att ambulansen undersökte mig i Åsarna när jag skulle till stan! De kosta 150 kr för att ta ett jävla skit blodsockervärde och blodtryck. Jäklar va förbannad jag vart. Den lilla visten till sjukhuset gick på 460 kronor totalt! Så nästa gång jag blir sjuk, då skiter jag i att åka in, om de ska kosta så där mycket. De har inte jag råd att lägga ut pengarna på! Men de bästa är juh att hålla sig frisk, men ibland så går juh inte de. Menmen! 


Xoxo!

Av Sabina Eriksson - 9 april 2011 19:19

Jag har inte skrivit så mycket i mina sista inlägg och vart dålig på att skrivit. Men det är inte allt för mycket som händer, eller så har jag så mycket att göra så jag inte tänker på att jag har denna blogg längre! Och frågan är vad man ska skriva? Händer inte så mycket roliga saker i mitt liv just nu! Det är väldigt mycket plugg, har lite att ta igen efter jag var sjuk väldigt länge. Men de går framåt och jag kappar igen rätt så bra faktiskt.

Jag och Carmen försöker hitta på nått att göra varje helg, så det händer nått i alla fall. Så man bara inte sitter hemma hela tiden och har tråkigt. 

Har flyttat till Sollentuna till en liten etta med, känns lite konstigt att bo själv. Är ganska tyst och på veckorna är de ganska ensamt med. Men de blir väl en vana till slut! Dels hinner jag rätt så mycket plugg hemma på veckorna, då de är lugnt och ensamt och det kan vara skönt med =) Ingen som stör, men har dock ingen att fråga om hjälp om de skulle behövas.

Denna helg ska jag göra en så kallad släktforskning, så sa min lärare i alla fall. Menmen, det ska vara om min morfar eller mormor. Det som den ska innehålla är när dom är födda, lite information om deras ungdom m.m Kanske blir lite svårt att få reda på, men jag ska göra mitt bästa för att få fram så mycket som möjligt. Men, jag får inte tag på mamma för hon och Ulf  är i stugan. Så jag får väl ta det imorgon kväll. Men hoppas att jag får till nått i alla fall. För det skulle vara klart tills på måndag! 


Idag har jag vart rätt så seg =/ Öm i nacke och axlar och ont i ryggen och ena knät. Jag som är så klumpig dratta på arsle i förrgår när jag och Carmen skulle gå på Willys. Självklart slog jag kanten på knäskålen så är öm och svullen. Tappa till och med känseln i knät idag med. Vakna efter en tupplur och hade absolut ingen känsel alls, det var lite äckligt. Men som tur är så är känseln tillbaka nu. De enda jag har gjort idag är att diskat, torkat och städat lite. Imorgon ska jag dammsuga och städa toaletten. För imorgon mitt på dagen kommer min kära pappa <3 Ska bli så roligt att ses igen! Ikväll blir de att kolla på film själv, fick inge sällskap denna kväll. 


Ha en trevlig lördags kväll alla!

Pusspuss

...

Av Sabina Eriksson - 4 april 2011 21:17

Jag trodde de skulle bli bättre, men det blev de inte!

Hur många gånger ska man orka bli sårad, besviken och ledsen?

Kommer man nångång orka stå emot allt detta?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards