Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Nya tider, nya utmaningar!

Av Sabina Eriksson - 25 september 2010 20:31

Vad ska man säga? Allt är i en enda röra, och så mycket stress! Jag bara önskar att det kunde vara lite lättare! Men det är ändå jag som har ställt till de! Man väljer juh sin egna väg att gå, tyvär. Men har jag börjat skärpa till mig nu? Kommer det verkligen bli så som jag vill ha de? Kommer jag orka? De snurrar mycket, bara massa frågor och funderingar hela tiden! En del vill jag bara glömma, de dåliga! Lika, ska man våga öppna sig? Berätta de som är viktigt? Eller ska man fortsätta att dölja! Enligt mig själv har jag döljt de för länge, jag vill visa, acceptera och inte bry mig. Men de är inte lätt. Alla förstår inte, dom kan inte sätta sig in i situation alls. Man kan bara de om man har de här själv och vet precis vad de handlar om och vet hur de kan gå, sluta!

De enda jag vill är att få bort stressen och få ihop vardagen. Liksom få allt att gå ihop! Men frågan är bara hur?!


Denna vecka som har gått har jag insett en ganska mycke saker. Jag fick även reda på saker som nästan skrämde skiten ur. Jag visste inte alls om de kan man väl säga. Men som sagt till en viss del är de mitt eget fel. De är bara synd att jag inte insåg de när jag var yngre. Är faktiskt väldigt glad att jag bestämde mig för att lägga in mig själv på sjukhuset. Jag har fått lära mig så mycket, även om jag visste om mycket sen innan. Men man ser de på ett annat sätt när man blir äldre! Och nu ska jag fan inte ge mig! Ska sätta mig själv i centrum från och med nu! Jag måste verkligen få de här bra! Annars slutar det illa, och de vill jag verkligen inte. Men, ska jag gå igenom de här på egen hand? Eller ska jag ta hjälp av mina nära och kära? Kommer jag klara de på egen hand?


Du gör mig glad!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina Eriksson - 24 december 2013 22:36


Har haft den bästa julen på länge fast jag inte hade någon julkänsla! Men att få se mina syskonbarn så glada och lyckliga gjorde min dag :) Är väldigt nöjd med dagen och alla julklappar jag fick. Hade inte räknat med så många, men blev överraskad! Bl...

Av Sabina Eriksson - 19 december 2013 03:55


Har sovit väldigt konstigt och dåligt sen jag kom hem och det känns verkligen i kroppen! Jag blir trött vid fel tider, fast jag kan kliva upp på morgonen och vara aktiv hela dagen. Jag vet inte alls hur jag ska bära mig åt?! Har provat allt känns det...

...

Av Sabina Eriksson - 18 december 2013 21:27

Tiden går, man blir äldre! Men ändå gör man om sina misstag och inte tänker rätt! När ska de ta slut? Eller snarare sagt, när ska man lära sig utav det? Jag har flängt runt en massa sen sist jag skrev här, mycket har hänt! Men de är inte mycket pos...

Av Sabina Eriksson - 20 september 2012 05:10

Vet inte riktigt man ska säga, eller skriva i rättare sagt! Det har snart gått ett helt åt. Och dom senaste 9 månaderna har varit riktigt kämpiga! Har många gånger undrat över vart jag ska ta vägen, hur jag ska ta mig till. Allt har verkligen vart en...

...

Av Sabina Eriksson - 5 oktober 2011 23:23

Livet blir aldrig som man har tänkt sig! Gör man verkligen rätt val? Är man tillräckligt gammal för det? Finns det nån åldersgräns på sina val?Jag har suttit och tänkt lite dom senaste dagarna! Jag befinner mig verkligen inte där jag vill vara. Jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards