Direktlänk till inlägg 9 april 2011

9/4-11

Av Sabina Eriksson - 9 april 2011 19:19

Jag har inte skrivit så mycket i mina sista inlägg och vart dålig på att skrivit. Men det är inte allt för mycket som händer, eller så har jag så mycket att göra så jag inte tänker på att jag har denna blogg längre! Och frågan är vad man ska skriva? Händer inte så mycket roliga saker i mitt liv just nu! Det är väldigt mycket plugg, har lite att ta igen efter jag var sjuk väldigt länge. Men de går framåt och jag kappar igen rätt så bra faktiskt.

Jag och Carmen försöker hitta på nått att göra varje helg, så det händer nått i alla fall. Så man bara inte sitter hemma hela tiden och har tråkigt. 

Har flyttat till Sollentuna till en liten etta med, känns lite konstigt att bo själv. Är ganska tyst och på veckorna är de ganska ensamt med. Men de blir väl en vana till slut! Dels hinner jag rätt så mycket plugg hemma på veckorna, då de är lugnt och ensamt och det kan vara skönt med =) Ingen som stör, men har dock ingen att fråga om hjälp om de skulle behövas.

Denna helg ska jag göra en så kallad släktforskning, så sa min lärare i alla fall. Menmen, det ska vara om min morfar eller mormor. Det som den ska innehålla är när dom är födda, lite information om deras ungdom m.m Kanske blir lite svårt att få reda på, men jag ska göra mitt bästa för att få fram så mycket som möjligt. Men, jag får inte tag på mamma för hon och Ulf  är i stugan. Så jag får väl ta det imorgon kväll. Men hoppas att jag får till nått i alla fall. För det skulle vara klart tills på måndag! 


Idag har jag vart rätt så seg =/ Öm i nacke och axlar och ont i ryggen och ena knät. Jag som är så klumpig dratta på arsle i förrgår när jag och Carmen skulle gå på Willys. Självklart slog jag kanten på knäskålen så är öm och svullen. Tappa till och med känseln i knät idag med. Vakna efter en tupplur och hade absolut ingen känsel alls, det var lite äckligt. Men som tur är så är känseln tillbaka nu. De enda jag har gjort idag är att diskat, torkat och städat lite. Imorgon ska jag dammsuga och städa toaletten. För imorgon mitt på dagen kommer min kära pappa <3 Ska bli så roligt att ses igen! Ikväll blir de att kolla på film själv, fick inge sällskap denna kväll. 


Ha en trevlig lördags kväll alla!

Pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina Eriksson - 24 december 2013 22:36


Har haft den bästa julen på länge fast jag inte hade någon julkänsla! Men att få se mina syskonbarn så glada och lyckliga gjorde min dag :) Är väldigt nöjd med dagen och alla julklappar jag fick. Hade inte räknat med så många, men blev överraskad! Bl...

Av Sabina Eriksson - 19 december 2013 03:55


Har sovit väldigt konstigt och dåligt sen jag kom hem och det känns verkligen i kroppen! Jag blir trött vid fel tider, fast jag kan kliva upp på morgonen och vara aktiv hela dagen. Jag vet inte alls hur jag ska bära mig åt?! Har provat allt känns det...

...

Av Sabina Eriksson - 18 december 2013 21:27

Tiden går, man blir äldre! Men ändå gör man om sina misstag och inte tänker rätt! När ska de ta slut? Eller snarare sagt, när ska man lära sig utav det? Jag har flängt runt en massa sen sist jag skrev här, mycket har hänt! Men de är inte mycket pos...

Av Sabina Eriksson - 20 september 2012 05:10

Vet inte riktigt man ska säga, eller skriva i rättare sagt! Det har snart gått ett helt åt. Och dom senaste 9 månaderna har varit riktigt kämpiga! Har många gånger undrat över vart jag ska ta vägen, hur jag ska ta mig till. Allt har verkligen vart en...

...

Av Sabina Eriksson - 5 oktober 2011 23:23

Livet blir aldrig som man har tänkt sig! Gör man verkligen rätt val? Är man tillräckligt gammal för det? Finns det nån åldersgräns på sina val?Jag har suttit och tänkt lite dom senaste dagarna! Jag befinner mig verkligen inte där jag vill vara. Jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards