Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Rubrik saknas

Av Sabina Eriksson - 4 januari 2010 11:56

  Nu har det varit någolunda skönt ute! Det har i alla fall legat under 10 minus, så skönt. Just nu sitterj ag i soffan och funderar på vad jag ska orka med idag! För det finns massor att göra, men jag har så ont i ryggen sen igår. Jag skotta typ hela gården för hand och hade sen in en 500 kilos höbal i lekstugan. Och det är verkligen inte roligt att snurra upp en sån. Men jag fick hjälp av Micke senare. När han hade lekt klart med traktorn. Vi köpte två höbalar igår, vi ställde ut en i hagen. För Picasso har rymt två gånger nu, fast inte på samma dag. Tydligen var han för hungrig?! Så få se nu då om han slutar med. Han älskade i alla fall sin höbal, han gosa med och skulle knuffa på den medans han rulla sig på backen med mera. Det var så roligt att se, synd att man inte hade en kamera! Gud jag har sån stor lust att rida idag, det är juh så fint väder. Men jag kan juh inte! Jag har juh inte fått den andra hästen än och Picasso är alldeles för ung. Det är typ 1,5 år kvar tills jag kan börja rida in honom. Gud så jag väntar på de, är så himla nyfiken på hur det kommer att gå. För jag har aldrig ridit in någon häst förut. Så de ska bli hur roligt som helst! Jag hoppas bara att det kommer att gå bra. Jag prova och longera han för någon dag sen, men de gick inte så bra. Han stog mest och såg ut som ett frågetecken. Precis som: Vad ska jag göra nu då? Han var så gullig. Jag hoppas de kommer hålla sig någolunda varmt nu på dagarna så man kan vara ute och hålla på med honom. Så man inte dör av kyla så fort man öppnar dörren. Nu vill jag fan ha vår! Nu får vi se hur många dagar eller veckor det kommer att ta innan jag får hit Sleipner. Jag vill ha hit honom nu! För jag vill börja rida, men är lite nervös inför det, de var länge sen jag red. Men jag tror det kommer att gå bra. Om inte, så kommer de juh märkas när den dagen kommer.



Min nästa hund kommer i alla fall bli en sån här på bilden! Men de värsta är att dom är så himla dyr, så måste verkligen börja spara om jag ska ha råd med en sån. Men de ska jag ha en vacker dag i alla fall! Jag ska ha!!


Pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina Eriksson - 24 december 2013 22:36


Har haft den bästa julen på länge fast jag inte hade någon julkänsla! Men att få se mina syskonbarn så glada och lyckliga gjorde min dag :) Är väldigt nöjd med dagen och alla julklappar jag fick. Hade inte räknat med så många, men blev överraskad! Bl...

Av Sabina Eriksson - 19 december 2013 03:55


Har sovit väldigt konstigt och dåligt sen jag kom hem och det känns verkligen i kroppen! Jag blir trött vid fel tider, fast jag kan kliva upp på morgonen och vara aktiv hela dagen. Jag vet inte alls hur jag ska bära mig åt?! Har provat allt känns det...

...

Av Sabina Eriksson - 18 december 2013 21:27

Tiden går, man blir äldre! Men ändå gör man om sina misstag och inte tänker rätt! När ska de ta slut? Eller snarare sagt, när ska man lära sig utav det? Jag har flängt runt en massa sen sist jag skrev här, mycket har hänt! Men de är inte mycket pos...

Av Sabina Eriksson - 20 september 2012 05:10

Vet inte riktigt man ska säga, eller skriva i rättare sagt! Det har snart gått ett helt åt. Och dom senaste 9 månaderna har varit riktigt kämpiga! Har många gånger undrat över vart jag ska ta vägen, hur jag ska ta mig till. Allt har verkligen vart en...

...

Av Sabina Eriksson - 5 oktober 2011 23:23

Livet blir aldrig som man har tänkt sig! Gör man verkligen rätt val? Är man tillräckligt gammal för det? Finns det nån åldersgräns på sina val?Jag har suttit och tänkt lite dom senaste dagarna! Jag befinner mig verkligen inte där jag vill vara. Jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards