Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Sabina Eriksson - 3 mars 2010 14:29

  Nu har jag varit på lat sidan och inte skrivit här så mycket. Men de är för att jag har suttit på den andra datorn och jag minns aldrig mina lösenord, eftersom jag sparar dom på min data. För då slipper jag komma ihåg dom, dock inte bra! Men det har i alla fall inte hänt så mycket sen sist jag skrev!  Saknar i alla fall Picasso hur mycket som helst. Var så tomt utan honom. Fick reda på att det är en i Skara som köpte honom, så får hoppas att han har det bra där nere nu! Jag och Micke har börjat med att rensa ur huset i Kålsätt nu, usch så mycket saker det är. Vi har tagit hem det vi ska ha och typ eldat allt som går, eftersom det var så mycket skit och massa plankor och skivor. Så nu är de väl typ ladan kvar och lite i garaget tror jag. Ladan är i alla fall kvar. Och där är de Mickes saker, typ 1 miljon bildelar. Undra vad han ska göra av allt? Hoppas verkligen inte att han kommer på att han ska ta hem allt! Då dör jag. Och allt ska vara urplocka hels till den 8 mars, men jag vet inte om vi hinner det. För den 8 mars är det visning på huset och den 16 är det akution (eller hur det stavas) på huset. Undra hur det kommer gå?



Snart är i alla fall gästrummet klart =) Och jag har fått det som jag har velat!


Pusspuss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards