Alla inlägg den 18 december 2013

...

Av Sabina Eriksson - 18 december 2013 21:27

Tiden går, man blir äldre! Men ändå gör man om sina misstag och inte tänker rätt! När ska de ta slut? Eller snarare sagt, när ska man lära sig utav det?
Jag har flängt runt en massa sen sist jag skrev här, mycket har hänt! Men de är inte mycket positiva saker. Jag har gjort dumma saker, har sårat viktiga personer i mitt liv, även sårat mig själv! Levt om misstag jag trodde att jag hade lärt mig av! Jag kan inte leva mitt liv genom att se på typ på framtiden! Jag måste ta en dag i taget och planera mina dagar. Självklart kan jag se in i framtiden och veta vad jag vill, men måste leva dag för dag.
Allt har blivit så illa att jag ligger på botten återigen, men hoppas verkligen att jag har lärt mig av mina misstag och inser hur viktigt allt är, speciellt börja tänka på mig själv! Jag har min sjukdom som måste få komma i första hand, så att jag mår bra. Så jag kan njuta av livet med mina nära och kära! För det drabbar inte bara mig av att jag mår dåligt, det drabbar även dom! Allt har gått så långt nu med min sjukdom att mina ögon har tagit väldigt mycket stryk utav det! Min hornhinna är svullen på höger öga, haft blödningar i båda ögonen. Och det hjälper inte med laser mer! Jag ska efter nyår få åka upp till Umeå och operera ögonen. Vad det nu innebär? Jag är i alla fall grymt rädd att det ska gå fel! Och jag vet inte om jag kommer att klara av det själv...

Jag vill även be min älskade syster om så mycket om ursäkt och att jag är så ledsen för allt som hänt! Det gör så ont i mig att det som hänt har hänt och att jag inte kan göra det ogjort!
Jag älskar dig<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards